Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital
Agencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital zwyciężyły w przetargu na obsługę marki Deezer w Polsce. Globalny serwis streamingu muzycznego powierzył im kompleksową obsługę public relations swojej marki oraz realizację działań z obszaru digital.
W ramach współpracy, 24/7 PR zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce. Agencja interaktywna 24/7 Digital będzie realizować działania z obszaru digital relations.
Za realizację projektu z ramienia obu agencji odpowiadają: Augustyn Lauks (junior account manager), Katarzyna Fabjaniak-Czerniak (senior account manager) oraz Karolina Muszyńska (community manager).
Agencje pozyskano na drodze przetargu. Nie ujawniono na jaki okres podpisano umowę, ponieważ “jest ona objęta klauzulą poufności”.
Dołącz do dyskusji: Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital