DEMO szuka dyrektora działu kreacji
Agencja DEMO Effective Launching rozpoczęła rekrutację na stanowisko dyrektora działu kreacji
Nowo przyjęta osoba ma odpowiadać za pracę zespołu copywriterów, grafików i specjalistów ds. DTP. Jej zadaniem będzie także dbanie o rozwój podwładnych, sprawną organizację pracy działu oraz efektywną współpracę z pozostałymi działami firmy.
Do tej pory w DEMO nie było stanowisko dyrektora działu kreacji, a pracownicy kreacji podlegali bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu. Dopiero teraz - ze względu na bardzo dynamiczny rozwój agencji - postanowiono utworzyć to stanowisko.
"Poszukujemy menedżera z doświadczeniem w pracy w agencji reklamowej, który powinien wykazać się udokumentowanymi osiągnięciami w realizacji kampanii reklamowych. Musi to być naprawdę ktoś nietuzinkowy, potrafiący kierować samodzielnymi zespołami kreatywnymi, jednocześnie inspirując i doradzając im. Osoba ta musi także twardo stąpać po ziemi i dbać o zgodność tworzonej kreacji z przyjętymi założeniami strategicznymi" - powiedział Rafał Ałasa, odpowiedzialny w DEMO za przyjmowanie nowych pracowników.
DEMO to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która działa na rynku ogólnopolskim od czternastu lat. Agencja specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz w repozycjonowaniu produktów już istniejących. Do klientów DEMO należą największe i najbardziej znane polskie marki, takie jak m.in. Bakoma, Białe, Kamis i Ludwik.
Dołącz do dyskusji: DEMO szuka dyrektora działu kreacji