SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bezalkoholowy Desperados z telewizyjną kampanią reklamową

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową bezalkoholowego piwa Desperados Virgin 0.0%. Przygotowały ją Lvov, Starcom, Film Produkcja i Televisor.

Od marca w sklepach w całej Polsce można kupić już Desperados Virgin 0.0% z nutą cytryny - pierwszy bezalkoholowy wariant marki.

- Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio marki tak, by wciąż odpowiadała dotychczasowym odbiorcom, ale też przyciągała nowych konsumentów. Pozostajemy przy tym wierni unikalnemu DNA Desperadosa, które pozwala marce utrzymać status ulubionego imprezowego piwa i lidera kategorii piw smakowych - podkreśla Anna Owczarska, senior brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec.

Pierwszy bezalkoholowy Desperados

Nowy spot z Desperadosem Virgin 0.0.% w roli głównej, emitowany będzie od 19 kwietnia we wszystkich stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Lvov, a za realizację - dom produkcyjny Film Produkcja. Postprodukcją zajął się Televisor. Reklamę wyreżyserował Antek Nykowski. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Bezalkoholowy Desperados z telewizyjną kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl