Dobre wyniki Interia.pl
Interia.pl najlepiej oceniana przez konsumentów
Portal INTERIA.PL otrzymał Srebrne Godło marki najbardziej godnej zaufania w kategorii firma internetowa w kolejnej edycji badania Reader's Digest European Trusted Brands 2004. Portal otrzymał najwyższe oceny we wszystkich 4 szczegółowych kategoriach badania. Srebrne wyróżnienie przyznano INTERIA.PL już po raz drugi, poprzednio w 2003 r.
Srebrne Godło Trusted Brands oznacza najwyższe notowania w poszczególnych kryteriach szczegółowych badania. Wyróżnione przez respondentów marki poddawane są - w skali od 1 do 5 - ocenie w ramach 4 kryteriów, takich jak jakość, wartość, silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb konsumenta.
Portal INTERIA.PL zyskał najwyższe oceny we wszystkich kategoriach szczegółowych, wyprzedzając Onet.pl, Wirtualną Polskę oraz Telekomunikację Polską. W kategorii "jakość" INTERIA.PL został oceniony na 4,32 (Onet.pl - 4,27, WP - 4,15, TP S.A. - 3,3). Średnia ocena uzyskana przez portal w kategorii "wartość" to 4,38 (Onet.pl - 4,12, WP - 3,75, TP SA - 3,3). Przeciętnie 4,29 punktu przyznawali respondenci portalowi INTERIA.PL za "siłę wizerunku" (Onet.pl - 4,22, WP - 4,07, TPSA - 3,93). Najwyższą ocenę badani wystawili portalowi w kategorii "rozumienie potrzeb klienta" - INTERIA.PL zyskała aż 4,5 punkta (Onet.pl - 4,28, WP - 4,10, TPSA - 4,09).
Złote Godło Trusted Brand, oznacza największą liczbę głosów oddanych spontanicznie na daną markę. Jest więc miernikiem łączącym w sobie znajomość marki z jej ogólną pozytywną oceną. W 2004 r. Złote Godło Trusted Brand w kategorii firma internetowa otrzymał portal Onet.pl.
Trusted Brands jest największym europejskim sondażem konsumenckim, którego celem jest ustalenie marek, instytucji i zawodów obdarzanych największym zaufaniem społecznym. Badanie prowadzone jest w 14 krajach europejskich, w tym w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2004 r. w sondażu Trusted Brands badaniu poddano ponad 29 tysięcy osób, w tym 1405 Polaków. Próba objęta badaniem była dobierana i uzyskane odpowiedzi były ważone w taki sposób by wyniki badania były reprezentatywne dla każdego kraju, w którym przeprowadzano badanie.
Dołącz do dyskusji: Dobre wyniki Interia.pl