Dobry początek 2004 roku dla Ströera
Nowy rok rozpoczął się pomyślnie dla Ströera
Początek roku przyniósł Grupie Ströer nowe, atrakcyjne kontrakty. Z czterema sieciami handlowymi: Castoramą, Carrefour, Media Markt i Tesco podpisano umowy o stałej współpracy. To gwarancja wykorzystania blisko 80 proc. popytu tego sektora na reklamę zewnętrzną.
- Nie powinno być problemów z zagospodarowaniem pozostałych nośników. -Rynek outdooru się zmienia. Na tablicach pojawiają się reklamy produktów, które do tej pory kojarzyły się z innymi środkami przekazu. Liczymy na nowych kontrahentów, ale także na "starych" klientów np. z branży piwnej - sygnalizuje Adam Tkaczyk, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Ströer Media.
Optymizm Ströera ma mocne podstawy. Firma solidnie przygotowała się do wejścia w 2004 rok. Klientom zaprezentowano nową atrakcyjną ofertę handlową billboardów. Przynosi ona kilka istotnych nowości: dwutygodniowy standard kampanii outdoorowych, praktyczne wykorzystanie metody badawczej Oscar, sprzedaż billboardów w pakietach wartościowych i uzależnienie cen od kategorii miast.
Nowa oferta handlowa Ströera umożliwia większą elastyczność i dynamikę w planowaniu oraz realizacji kampanii. Pozostawia klientowi sporą swobodę w zakresie zarządzania kosztami. Jest "otwarta" na potrzeby klienta, a tym samym stwarza korzystne warunki do wzajemnej satysfakcjonującej współpracy. Kolejne tegoroczne kontrakty zdają się być tego potwierdzeniem i zarazem zapowiedzią udanego roku.
Dołącz do dyskusji: Dobry początek 2004 roku dla Ströera