„Dodaj zdrowia do swoich dań” w pierwszej kampanii oleju LenVitol (wideo)
Firma Oleofarm prowadzi pierwszą w historii kampanię reklamową oleju lnianego LenVitol. Akcję pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” przygotowały firmy Optima Marketing Group i Papaya Films.
Celem kampanii jest zaprezentowanie zalet oleju lnianego LenVitol oraz zachęcenie odbiorców do wykorzystania go w przygotowaniu posiłków.
Adresatem akcji są kobiety które dbają o dietę swoją oraz swoich bliskich i dla których synonimem dobrej, zdrowej kuchni są naturalne, nieprzetworzone produkty. Spot podkreśla, że olej lniany LenVitol z dużą zawartością kwasów Omega-3 doskonale wpisuje się w kulinarne decyzje. Dla uwiarygodnienia przekazu wykorzystano obecność eksperta - dietetyczki.
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.
Autorem kreacji oraz strategii kampanii jest agencja Optima Marketing Group, która wygrała przetarg Oleofarmu zakończony w czerwcu br. Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: „Dodaj zdrowia do swoich dań” w pierwszej kampanii oleju LenVitol (wideo)