SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

50 proc. rabatu na śmierć w kampanii przeciw dopalaczom (wideo)

Pod hasłem „Dopal cenę swojej śmierci” władze Mysłowic prowadzą kampanię społeczną, którą chcą uświadomić młodym ludziom, jak wiele krzywdy mogą wyrządzić im dopalacze. W ramach akcji pod wybranymi szkołami w mieście pojawiły się karawany pogrzebowe.

Akcja rozpoczęła się od dystrybucji plakatów promujących 50 proc. zniżkę na organizację pogrzebu dla użytkowników dopalaczy. Wraz z nimi w szkołach rozdawano ulotki informujące m.in. o tym, w jakiej postaci dostępne są dopalacze oraz jakie skutki powoduje ich zażywanie.

W kilku szkołach podstawowych, wszystkich szkołach ponadpodstawowych i w szkole specjalnej, odbyły się również specjalne inscenizacje z udziałem aktorów i przedstawicieli firm pogrzebowych. Pod szkoły zajechały karawany pogrzebowe, a ich przedstawiciele uczestniczyli w lekcjach. Wyjaśniali m.in. dlaczego dopalacze powodują śmierć, choroby psychiczne czy trwałe uszkodzenia organów. W ten sposób władze miasta chcą wpłynąć na podejmowane przez młodych ludzi decyzje i ich świadomość, co do związanych z nimi konsekwencji.

Akcja prowadzona jest we współpracy z sanepidem, strażą pożarną i policją.

Zwieńczeniem działań będzie happening zaplanowany na czwartek.

Dołącz do dyskusji: 50 proc. rabatu na śmierć w kampanii przeciw dopalaczom (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Indygo
Dobry pomysł, warto spróbować chronić młodzież w ten sposób
0 0
odpowiedź
User
Polo
Super! I oby więcej takich akcji. Może kogoś uratują...
0 0
odpowiedź