Dorato zmienia wizerunek i serwis internetowy
Szampany i wina musujące Dorato zmieniają pozycjonowanie oraz wizerunek. Jednocześnie rusza odświeżona strona internetowa marki.
Firma Ambra produkująca szampany i wina musujące Dorato rozszerza ich pozycjonowanie z trunków przeznaczonych do specjalnych uroczystości na napoje odpowiednie przy każdej okazji. Rebranding marki - skierowanej do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie - podkreśla jej hasło promocyjne "Impreza na poziomie". Jednocześnie rusza odświeżony serwis internetowy dorato.pl, w którym oprócz informacji na temat tych produktów znajdują się gry multimedialne, e-kartki i przepisy na drinki. Na stronie działającej w formacie flash udostępniono również forum dyskusyjne.
Zmieniony key visual i serwis internetowy Dorato przygotowała agencja reklamowa Swiift.
Dołącz do dyskusji: Dorato zmienia wizerunek i serwis internetowy