Droższa reklama w Radiu BIS
Nowy cennik reklamowy w Radiu BIS.
Zmiana cennika wynika z faktu dostosowania cen do zmienionej od jesieni ub. roku ramówki stacji oraz systematycznie rosnących wskaźników słuchalności.
Pasma zostały określone na podstawie słuchalności kwadransowej. Średnio podwyżka spotu o długości 30 sekund w dni powszednie wyniesie ok. 42%, w weekendy ok. 31%. Najdroższe pasmo w dni powszednie to 14-18, w weekendy 10-16, cena spotu o długości 30 s. w tych pasmach wyniesie 440 zł. Nowy cennik obowiązywać będzie od 1 marca.
Dotychczas za każdy spot reklamodawcy płacili 200 zł.
Radio BIS to stacja skierowana do młodych słuchaczy w wieku 15-25 lat, w tej grupie udział w rynku ogólnopolskim wynosi 1,5%, a zasięg dzienny 2,2% (dane: styczeń-grudzień 2006, w analogicznym okresie roku 2005 udział 1%, zasięg dzienny 1,7%; na podstawie badania Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).
Dołącz do dyskusji: Droższa reklama w Radiu BIS