Druga odsłona kampanii Lech Lite
19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite.
Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LechLite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny - charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.
Reklama telewizyjna pojawi się na antenie TVP1 i TVP2, Polsatu, TVN i kanałów tematycznych.
Agencja Peppermint, autor kampanii, zaprojektowała także niestandardowe formy reklamy w prasie. Specjalne wklejki wystające niekiedy poza obrys gazety mają przykuć uwagę czytelników. Adresatem kampanii są młode osoby, lubiące aktywnie spędzać wolny czas. Layouty prasowe pojawią się więc w tytułach Men’s Health, Playboy, Fluid, Exclusive. Także w Dzienniku, Gazecie Wyborczej i Rzeczypospolitej. Wśród tygodników wybrano Przekrój, Politykę i Newsweek. Całość dopełni reklama w Voyage, Shape, Podróże, Gala, Viva! i Cosmopolitan.
Lech Lite jest pierwszym w Polsce piwem w kategorii ‘lite’. Nowe piwo charakteryzuje zmniejszona zawartość alkoholu do 3,8% obj. oraz ekstraktu do 8,6° (Lech Premium zawiera 5,2% alk. obj. oraz 11,1° ekstraktu.). Wyróżnikiem jest również 25% mniej kalorii w stosunku do regularnego piwa.
Dołącz do dyskusji: Druga odsłona kampanii Lech Lite