Drugi sezon "The Mandalorian" z lepszą oglądalnością od pierwszego, ale przegrywa z konkurencją
Pod koniec października na platformie Disney+ wystartował drugi sezon serialu "The Mandalorian". Pierwsze wyniki oglądalności wskazują na popularność produkcji niż w przypadku pierwszego sezonu, ale nie dorównuje ona hitom konkurencyjnych serwisów streamingowych.
Pierwszy odcinek drugiego sezonu "The Mandalorian" miał swoją premierę na platformie Disney+ w piątek 30 października.
Według danych Reelgood, internetowej wyszukiwarki streamingowych serwisów wideo i dostępnych w nich treści, w weekend otwarcia produkcja zdobyła 5,7 proc. udziału w całkowitej liczbie streamów.
Swoje szacunki Reelgood opiera na streamingowej aktywności ponad 2 mln amerykańskich użytkowników serwisu.
>>> Disney pokazał zwiastun drugiego sezonu "The Mandalorian"
Dla porównania, blisko rok temu pierwszy odcinek pierwszego sezonu "The Mandalorian" zanotował słabszy wynik - na poziomie 4,4 proc. streamów.
Lepszą oglądalność podczas swoich weekendów otwarcia miały jednak seriale konkurencji: trzeci sezon "Stranger Things" Netflixa (5,8 proc.) i drugi sezon "The Boys" w Amazon Prime Video (7,2 proc.).
Osadzony w świecie Gwiezdnych Wojen serial „The Mandalorian” pojawił się w ofercie Disney+ jesienią 2019 r. wraz z debiutem tego serwisu w wybranych krajach.
Serial „The Mandalorian" skupia się na losach samotnego, mandaloriańskiego wojownika. Akcja rozgrywa się po upadku Imperium Galaktycznego i przed narodzinami Najwyższego Porządku.
W serialu grają Pedro Pascal, Gina Carano, Giancarlo Esposito, Werner Herzog oraz Emily Swallow, Carl Weathers, Omid Abtahi i Nick Nolte.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon "The Mandalorian" z lepszą oglądalnością od pierwszego, ale przegrywa z konkurencją