DSK dla Banku Polskiej Spółdzielczości
16 maja ruszyła kampania wizerunkowa Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem Polskiej Spółdzielczości SA
Przetarg na opracowanie i przygotowanie kreacji wygrała agencja reklamową dsk,której powierzono przygotowanie spotu tv, spotu radiowego, ogłoszeń prasowych, banerów internetowych i materiałów BTL.
Celem kampanii jest wykreowanie wizerunku Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem Polskiej Spółdzielczości SA. jako instytucji polskich, o ponad 100-letniej tradycji, działających lokalnie, a jednocześnie nowoczesnych, zrzeszonych w największym Zrzeszeniu w Polsce.
Grupę docelową stanowią mieszkańcy wsi i miast: 10.000 - 50.000, wiek 29-45 lat
Spoty tv zostały przygotowane w dwóch wersjach 30- sekundowej i 15-sekundowej i emitowane będą w TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN oraz TVN 24.
ogłoszenia prasowe ukarzą się w wydaniu krajowym Gazety Wyborczej oraz Rzeczpospolitej.
Spot radiowy będziemy mogli usłyszeć na antenie radia RMF FM oraz programu 1 oraz 3 Polskiego Radia.
Dołącz do dyskusji: DSK dla Banku Polskiej Spółdzielczości