Duża kampania reklamowa marki Okocim
Akcja została zaplanowana na okres od 15 lipca do 15 września
Okocim przygotował na wakację wyjątkową promocją. Akcja została zaplanowana na okres od 15 lipca do 15 września i będzie przebiegać pod hasłem "Zbuduj legendę. Zdobądź kufel". Motyw przewodni promocji łączy się z jej mechaniką.
Zadaniem konsumenta jest ułożenie reprodukcji ryciny z XIX wieku przedstawiającej legendarny browar OKOCIM, której 3 fragmenty drukowane są na tylnych etykietach piw OKOCIM. Promocja obejmuje półlitrowe butelki wariantów Okocim Mocne oraz Okocim Jasne Pełne. Ponadto promocja wsparta będzie specjalnie zaprojektowanym czteropakiem, zawierającym kupon promocyjny.
„Oprócz zwiększenia sprzedaży w sezonie letnim głównym celem promocji jest umocnienie wizerunku marki OKOCIM, jako piwa warzonego od ponad 150 lat według tradycyjnych receptur i z najlepszych składników" mówi Arkadiusz Dobosz, Senior Brand Manager.
Specjalnie dobrane nagrody, mają jeszcze bardziej podkreślać nawiązanie do tradycji. Są to kufle z deklem (1 000 szt.), kufle kamionkowe (5 000 szt.) oraz specjalne kufle z nadrukowaną panoramą browaru (10 000 szt.), przyznawane osobom, którym prześlą określone ilości ułożonych panoram z etykiet.
Koncepcję i pomysł promocji stworzył dział marketingu Carlsberg Okocim. Promocja będzie komunikowana na materiałach POS, zaprojektowanych przez firmę Brand Line. Obsługą promocji zajmie się EURO RSCG Marketing House.
Dołącz do dyskusji: Duża kampania reklamowa marki Okocim