Duże roszady w strukturze działu marketingu G+J
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J, wprowadzazmiany w strukturze działu marketingu G+J - czyli nowe stanowiska inowe osoby na kluczowych stanowiskach.
Dział marketingu G+J ma odzwierciedlać trzy segmenty wwydawnictwie: poradniczy, luksusowy i popularnonaukowy. Dlategowydawnictwo zdecydowało się utworzyć stanowiska menedżerówkoordynujących prace poszczególnych segmentów.
Jak podano w komunikacie stanowisko menedżera segmentu pismporadniczych obejmie z dniem 13 sierpnia Renata Wasiak (od 2003związana z Initiative Warszawa, jako dyrektor ds. mediów byłaodpowiedzialna za Grupę TP - Orange i Telekomunikacja Polska).Nazwisko menedżera segmentu pism luksusowych i pismpopularnonaukowych poznamy do końca br.
Ponadto w strukturze działu marketingu G+J utworzono stanowiskomenedżera ds. zakupów marketingowych, które objęła Izabela Sarnecka(związana z branżą wydawniczą od 2000 roku - m.in. z SuperExpressem, gdzie piastowała funkcję dyrektora działu agencyjnego, anastępnie dyrektora klientów strategicznych oraz z Metropolem,gdzie zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży) oraz mediamenedżera odpowiedzialnego za zakup mediów, na które obecnieprowadzona jest rekrutacja.
Do marketingu wydawnictwa G+J dołączyły też nowe osoby.Magdalena Sławińska objęła stanowisko senior brand manageratygodnika Gala (wcześniej związana z działem reklamy G+J jako brandadvertising manager). Marta Krzyżanowska została senior brandmanagerem tytułów National Geographic i National GeographicTraveler (poprzednio zajmowała stanowisko głównego specjalisty ds.mediów w Departamencie Komunikacji Rynkowej w Polskiej TelefoniiCyfrowej/Era) a Mariusz Bartkowski senior brand managera tytułówRodzice i Moje Gotowanie (ostatnio trade marketing manager wPlay).
Katarzyna Ryciak awansowała z brand managera na senior brandmanagera miesięcznika Glamour.
Dołącz do dyskusji: Duże roszady w strukturze działu marketingu G+J