Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową
Celem kampanii wizerunkowej Dwójki Polskiego Radia jest poszerzenie grona dotychczasowych odbiorców. Kampania ma formę tryptyku, a jej hasła to: "Muzyka odmienia", "Piękno odmienia" oraz "Idee odmieniają".
Wizualizacja odwołuje się do odbiorcy zainteresowanego literaturą, muzyką i szeroko pojętą sztuką. Jej zadaniem jest przekonanie nowego słuchacza, o tym, że dyskusje o kulturze oraz aktywne w niej uczestnictwo, nie jest wyłącznie dla wybranych.
Kampania obejmuje outdoor (billboardy i citylighty w metrze, megabillboard na budynku Polskiego Radia, billboardy w dziesięciu miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie, Katowicach, Białymstoku, Łodzi i Lublinie, prasę (dzienniki ogólnopolskie: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Dziennik", tygodniki "Wprost" i "Polityka", internet (portal onet.pl), a także spoty radiowe (od 2 do 30 czerwca na antenie Programu 2 Polskiego Radia).
Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwa Magdaleny Wacławik, emitowany na antenach TVP 1 i TVP 2 (od 1 do 16 czerwca oraz w TVP Kultura (od 2 do 27 czerwca).
Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia. Kampania potrwa do 30 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową