SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany

W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 378 901 egz. Była ona o 3,70 proc. mniejsza niż w I kwartale 2013 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 209 386 egz., po spadku o 8,57 proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale br. na poziomie 62 803 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 16,80 proc.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

561 353

378 901

378 901

566 590

393 454

393 454

TV14

329 118

209 386

209 386

334 939

229 011

229 011

Ekran TV

111 753

62 803

62 803

117 980

75 487

75 487


W marcu 2014 liderem również był „Tele Świat”, którego średni wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszył się o 12,11 proc. do 366 480 egz. Drugie miejsce należało do „TV14” (221 890 egz.; w dół o 4,62 proc.), natomiast trzecie miejsce zajął „Ekran TV” (61 530 egz.; w dół o 13,97 proc.).

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

563 239

366 480

366 480

604 914

416 964

416 964

TV14

369 956

221 890

221 890

349 901

232 627

232 627

Ekran TV

112 445

61 530

61 530

115 155

71 523

71 523


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl