Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany
W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 378 901 egz. Była ona o 3,70 proc. mniejsza niż w I kwartale 2013 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 209 386 egz., po spadku o 8,57 proc.
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale br. na poziomie 62 803 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 16,80 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
561 353 |
378 901 |
378 901 |
566 590 |
393 454 |
393 454 |
TV14 |
329 118 |
209 386 |
209 386 |
334 939 |
229 011 |
229 011 |
Ekran TV |
111 753 |
62 803 |
62 803 |
117 980 |
75 487 |
75 487 |
W marcu 2014 liderem również był „Tele Świat”, którego średni wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszył się o 12,11 proc. do 366 480 egz. Drugie miejsce należało do „TV14” (221 890 egz.; w dół o 4,62 proc.), natomiast trzecie miejsce zajął „Ekran TV” (61 530 egz.; w dół o 13,97 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
marzec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
563 239 |
366 480 |
366 480 |
604 914 |
416 964 |
416 964 |
TV14 |
369 956 |
221 890 |
221 890 |
349 901 |
232 627 |
232 627 |
Ekran TV |
112 445 |
61 530 |
61 530 |
115 155 |
71 523 |
71 523 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany