„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie, tylko „Mój Ogródek” na plusie
W styczniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Mój Piękny Ogród”. Zyskał tylko „Mój Ogródek”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w styczniu 2016 roku wyniosła 87 491 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 6,48 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 56 108 egz., po spadku o 3,26 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press), który rok wcześniej był wiceliderem. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,50 proc. do 52 263 egz.
Oczko niżej uplasował się „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,88 proc. do 31 074 egz.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 29 541 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 3,47 proc.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Działkowiec |
157 350 |
87 491 |
87 491 |
170 900 |
93 552 |
93 552 |
Przepis na Ogród |
96 500 |
56 108 |
56 108 |
106 840 |
58 001 |
58 001 |
Mam Ogród |
101 300 |
52 263 |
52 263 |
132 000 |
61 126 |
61 126 |
Mój Piękny Ogród |
59 000 |
31 074 |
31 074 |
62 000 |
40 823 |
40 823 |
Mój Ogródek |
82 950 |
29 541 |
29 541 |
113 100 |
28 549 |
28 549 |
Magnolia |
62 000 |
21 314 |
21 314 |
53 300 |
24 691 |
24 687 |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 669 |
2 601 |
8 000 |
3 034 |
2 933 |
W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Mam Ogród” - było to 16 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 4,76 proc., odnotował „Mój Piękny Ogród”.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2016 |
grudzień 2015 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Działkowiec |
157 350 |
87 491 |
87 491 |
159 700 |
90 513 |
90 513 |
Przepis na Ogród |
96 500 |
56 108 |
56 108 |
96 000 |
60 860 |
60 860 |
Mam Ogród |
101 300 |
52 263 |
52 263 |
112 000 |
62 215 |
62 215 |
Mój Piękny Ogród |
59 000 |
31 074 |
31 074 |
54 000 |
29 661 |
29 661 |
Mój Ogródek |
82 950 |
29 541 |
29 541 |
82 600 |
31 656 |
31 656 |
Magnolia |
62 000 |
21 314 |
21 314 |
65 000 |
23 525 |
23 523 |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 669 |
2 601 |
8 000 |
2 959 |
2 894 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie, tylko „Mój Ogródek” na plusie