'Dziecko' liderem
Miesięcznik 'Dziecko' był we wrześniu 2007 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Dziecko" (Agora), który osiągnął we wrześniu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 129 510 egz. (wzrost o 51,9 proc. w stosunku do września 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Mam dziecko" (Bauer Polska) z
wynikiem 106 108 egz., a na trzecim "Mamo, to ja" (Edipresse
Polska) ze średnią 104 426 egz.
wrzesień | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 129510 | 85230 |
Mam Dziecko | 106108 | 98721 |
Mamo, to ja | 104426 | 89158 |
Twoje dziecko | 58070 | 69215 |
Rodzice | 55687 | 45853 |
M jak mama | 47724 | - |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek
sprzedaży odnotował miesięcznik "Dziecko".
2007 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 129510 | 87795 |
Mam Dziecko | 106108 | 75937 |
Mamo, to ja | 104426 | 90200 |
Twoje dziecko | 58070 | 75556 |
Rodzice | 55687 | 45919 |
M jak mama | 47724 | 47764 |
Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' liderem