SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dziecko' liderem

Miesięcznik 'Dziecko' był we wrześniu 2007 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Dziecko" (Agora), który osiągnął we wrześniu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 129 510 egz. (wzrost o 51,9 proc. w stosunku do września 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam dziecko" (Bauer Polska) z wynikiem 106 108 egz., a na trzecim "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 104 426 egz.

wrzesień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziecko 129510 85230
Mam Dziecko 106108 98721
Mamo, to ja 104426 89158
Twoje dziecko 58070 69215
Rodzice 55687 45853
M jak mama 47724 -

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedaży odnotował miesięcznik "Dziecko".

2007

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziecko 129510 87795
Mam Dziecko 106108 75937
Mamo, to ja 104426 90200
Twoje dziecko 58070 75556
Rodzice 55687 45919
M jak mama 47724 47764

Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl