Dzień Dobry z CH Redutą
29 października ukazało się wydanie specjalne gazety "Dzień Dobry"
Projekt powstał przy współpracy z Warszawskim Centrum Handlowym "Reduta". 16-stronicowe wydanie przeznaczone było dla klientów chcących miło spędzić wolny czas i w eleganckim miejscu zrobić zakupy.
W gazecie obok stałych rubryk takich jak: temat tygodnia, pasaż z ciekawostkami, Dzień Dobry podróżniku, znalazł się m.in. wywiad z Katarzyną Dowbor i jesienne polowanie na trendy.
- Projekt wydania specjalnego gazety jest wynikiem współpracy "Dzień Dobry" i Centrum Handlowego, które postanowiło zaangażować się w ten pomysł.
Po sukcesie pierwszego wydania zaplanowane są już kolejne. Ten projekt jest przykładem niestandardowych rozwiązań reklamowych jakie "Dzień Dobry" proponuje swoim klientom - mówi Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.
W wydaniu specjalnym obok CH Reduta zareklamowali się klienci sieciowi, tacy jak: KappAhl, H&M, Cropp Town, Reserved, Vision Express, a także znajdujący się w pobliżu CH Reduta Decathlon.
Dystrybucja gazet na głównych skrzyżowaniach Warszawy, jak również w okolicy CH Reduta, przeprowadzona została przez własną sieć kolporterów wydawnictwa DD Media.
Nakład gazety wyniósł 80 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Dzień Dobry z CH Redutą