„Dziennik Wschodni” z dodatkiem po angielsku
W piątek 31 października br. po raz pierwszy ukazał się przygotowany przez redakcję „Dziennika Wschodniego” (Corner Media) anglojęzyczny dodatek „Welcome to Lublin”. Jest on bezpłatnie dystrybuowany na terenie Lublina.
- W Lublinie studiuje już kilka tysięcy osób z zagranicy, m.in. Tajwanu, Norwegii, Hiszpanii i USA. Coraz częściej, między innymi dzięki otwartemu dwa lata temu lotnisku w Świdniku, gościmy też zagranicznych turystów oraz przedsiębiorców. To atrakcyjna grupa dla reklamodawców. Uznaliśmy, że jest nisza na rynku wydawniczym, którą ma wypełnić właśnie nasz dodatek - mówi Krzysztof Wiejak, redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego” i prezes Corner Media.
Pierwszy numer dodatku „Welcome to Lublin” ma 16 stron. Wszystkie zamieszczone w nim teksty i reklamy są w języku angielskim. W piśmie najwięcej miejsca poświęcono takim informacjom dotyczącym miasta jak zakupy, transport, gastronomia i rozrywka.
Tytuł ukazał się w nakładzie 10 tys. egzemplarzy. Będzie dystrybuowany w lubelskim miasteczku akademickim oraz w okolicach Uniwersytetu Medycznego, w pubach, restauracjach i hotelach.
- Kolejny numer wydamy przed świętami Bożego Narodzenia. Docelowo chcemy, by „Welcome to Lublin” był miesięcznikiem - zapowiada Wiejak.
Dołącz do dyskusji: „Dziennik Wschodni” z dodatkiem po angielsku