Dzienniki regionalne w dół, największy spadek w Opolu
Wszystkie największe dzienniki regionalne zanotowały w październiku br. spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Nowa Trybuna Opolska”, pozycję lidera utrzymała wydawana na Śląsku “Polska Dziennik Zachodni”.
“Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) miała w październiku br. rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 70 617 egz., czyli było o 11,2 proc niższe niż w październiku ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 66 858 egz. (w dół o 7,9 proc.). Na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego rozpowszechnianie płatne razem w październiku br. wyniosło 53 998 egz. po spadku o 8 proc.
Największy spadek sprzedaży zanotowała zajmująca trzynaste miejsce “Nowa Trybuna Opolska” (Media Regionalne), której rozpowszechnianie płatne razem zmalało o 11,9 proc. Rozeszła się ona w nakładzie 26 018 egz.
ZKDP | październik | |||
Wirtualnemedia.pl | 2010 | 2009 | ||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpowszechnianie płatne razem | Średni nakład jednorazowy |
Rozpowszechnianie płatne razem |
Polska Dziennik Zachodni | 91 420 | 70 617 | 100 969 | 79 493 |
Gazeta Pomorska | 74 970 | 66 858 | 82 651 | 72 619 |
Express Ilustrowany | 67 539 | 53 998 | 73 439 | 58 692 |
Polska Głos Wielkopolski | 60 348 | 46 255 | 65 290 | 48 961 |
Polska Dziennik Bałtycki | 56 171 | 44 429 | 64 484 | 49 718 |
Gazeta Lubuska | 49 184 | 40 780 | 51 232 | 41 981 |
Dziennik Polski | 56 680 | 39 024 | 61 114 | 41 925 |
Polska Dziennik Łódzki | 52 044 | 38 734 | 58 525 | 43 054 |
Głos Dziennik Pomorza | 46 940 | 38 058 | 53 194 | 40 635 |
Echo Dnia | 48 979 | 37 875 | 52 696 | 39 456 |
Gazeta Codzienna Nowiny | 39 233 | 29 419 | 41 432 | 31 584 |
Polska Gazeta Krakowska | 38 961 | 28 184 | 43 723 | 30 875 |
Polska Gazeta Wrocławska | 39 599 | 27 728 | 44 478 | 30 839 |
Nowa Trybuna Opolska | 33 311 | 26 018 | 37 988 | 29 537 |
Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski | 33 058 | 24 614 | 35 140 | 26 958 |
Kurier Szczeciński | 30 595 | 21 296 | 32 723 | 23 969 |
Zestawienie obejmuje 16 dzienników regionalnych o największej sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Dzienniki regionalne w dół, największy spadek w Opolu
Reklamodawco pamiętaj wiek czytelników tegoż "dziennika" 50-80 lat, a skuteczność reklam, patrząc na wiek czytelników ZEROWOSKUTECZNA.
"jesteśmy najlepsi"
Paweł Fąfara, VII.2007