E-mail ma się dobrze
Badania dowodzą, że e-mail ma się dobrze
Pierwsze organizowane przez SARE badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich managerów dobiegło końca.
Przez ostatnie tygodnie przeprowadzano ankietę w internecie, gdzie każdy mógł wypełnić ankietę i podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi poczty elektronicznej, by w efekcie przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail.
"Wyniki przeprowadzonego badania, w którym wzięło udział ponad tysiąc osób, dowiodły, że e-mail marketing jest coraz bardziej powszechny, a popularność newsletterów rośnie z dnia na dzień. Potwierdza to fakt, iż jedynie 3% respondentów nie prenumeruje newsletterów, a aż 1/3 z ankietowanych chce otrzymywać ich więcej niż trzy tygodniowo. Z pewnością do takiego wyniku przyczynia się coraz wyższa jakość subskrybowanych maili, profesjonalna wysyłka i ciekawa zawartość. Wierzymy, że zarówno nasze badanie, jak i inne działania SARE związane z promowaniem profesjonalnego e-mail marketingu przyczynia się do umocnienia pozycji i jeszcze lepszego wykorzystania poczty e-mail w strategii marketingowej polskich firm." - powiedział Krzysztof Dębowski Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.
Dołącz do dyskusji: E-mail ma się dobrze