e-PR i display w ofercie They.pl
Agencja They.pl rozszerza swoją ofertę o e-PR i internetową reklamę graficzną. Nowymi usługami będą zajmować się w firmie osobne działy.
Do tej pory agencja They.pl specjalizowała się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W styczniu w firmie wyodrębniono dwa nowe działy, które będą zajmować się działaniami e-PR oraz reklamą graficzną. Za pierwszy odpowiada Joanna Suchocka, która w They.pl zajmowała się dotychczas copywritingiem. Natomiast kierownictwo nad działem reklamy graficznej objął Michał Jabłoński, który jest jednocześnie dyrektorem działu SEM.
– Rozszerzenie oferty o nowe usługi pozwoli nam lepiej spełnić oczekiwania tych klientów, którzy oczekują kompleksowej oferty, nie chcąc powierzać różnych działań e-marketingowych odrębnym podmiotom – uzasadnia Maciej Miszczuk, prezes zarządu They.pl. Agencja zapowiada już uruchomienie kolejnych działów, które będą zajmować się nowymi usługami.
Dołącz do dyskusji: e-PR i display w ofercie They.pl