Edipresse Polska stawia na platformę modową
Dzisiaj ukazało się pierwsze wydanie przewodnika po najnowszych trendach w modzie i urodzie zatytułowanego Viva! Style Book.
Ten wielkoformatowy (287 x 350), 84 stronicowy dodatek będzie integralną częścią większości nakładu dwutygodnika Viva!(18/ 2006).
„Style Book to spotkanie z najnowszymi trendami. Prezentujemy kulisy pokazów, styl znanych i lubianych, plotki,odkrycia i wszystkie najgorętsze nowinki pre’ t- a’ porter. Zapraszamy naszego czytelnika do świata, w którym ekstrawaganckie pomysły kreatorów mieszają się uśmiechem gwiazd i błyskiem fleszy”- mówi Anna Jurgaś – redaktor prowadząca Viva! Style Book i szef działu moda i uroda w dwutygodniku Viva!
Viva! Style Book to tylko jeden z elementów platformy modowej Edipresse Polska S.A. Dostępny dotychczas w cyklu półrocznym ekskluzywny magazyn o modzie Viva! Moda, będzie ukazywał się teraz jako kwartalnik związany z porami roku. Pierwszy numer kwartalnika Viva! Moda!- Jesień 2006 już dzisiaj. Wraz z 19/2006 numerem Vivy! ukaże się kolejne pismo platformy modowej tworzonej wokół dwutygodnika Viva!- jesienne wydanie magazynu Hot. Moda & Shopping.
„Dynamicznie rozwijający się w Polsce rynek odzieżowy zainspirował nas do poszerzania naszej oferty związanej z modą dla czytelnika i dla klientów reklamowych z branży odzieżowej. Mamy w swoim portfolio jeden z największych autorytetów w dziedzinie mody – dwutygodnik Viva!, wokół którego tworzymy coraz szerszą ofertę. Jestem pewna, iż Viva! Style Book ma jednak szanse stać się wartością samą w sobie tak, jak udało się to magazynowi Hot. Moda & Shopping”.- mówi Magdalena Modrzewska, dyrektor promocji dwutygodnika Viva!.
Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska stawia na platformę modową