Electro World Polska wchodzi do Polski
Electro World Polska współpracuje z Leo Burnett Warszawa i Starlinkiem.
Firma Electro World Polska należąca do brytyjskiej grupy Dixons, która jesienią tego roku zamierza otworzyć w Warszawie dwa elektromarkety pod marką Electro World, będzie przy kampanii launchowej współpracować z agencją Leo Burnett Warszawa i domem mediowym Starlink - informuje "MiMP".
Informację tę potwierdził Jacek Grochulski, dyrektor zarządzający Electro World Polska, choć dodał, że jeszcze wszystkie decyzje dotyczące obsługi reklamowej Electro World nie zapadły. - Pracujemy nad tym, żeby nasza kampania była bardzo widoczna. Będziemy w niej komunikować trzy główne atrybuty: atrakcyjną cenę, produkt i markę. Główną grupą docelową są osoby w wieku 25-45 lat, które poszukują nowinek technologicznych, ale nie zamierzamy się zamykać na osoby starsze, które chcą na przykład kupić pralkę. Na pewno wyróżnikiem naszej oferty będą komputery międzynarodowych uznanych marek w cenach sprzętu krajowego. Poza tym chcemy mieć rozbudowany serwis kliencki - mówi Grochulski.
Nie ujawnił on wartości budżetu reklamowego, jaki przeznaczony zostanie na wsparcie marki Electro World.
Dołącz do dyskusji: Electro World Polska wchodzi do Polski