SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Elle” z Trinny i Susannah wsparte kampanią

Na okładce czerwcowego wydania miesięcznika “Elle” (Grupa Burda) znalazły się brytyjskie stylistki Trinny i Susannah, prowadzące autorski show w TVN Style. Numer wspiera kampania reklamowa.

Sesja okładkowa zrealizowana została w Londynie na zlecenie polskiej edycji magazynu. W środku znaleźć można materiał, który powstał na podstawie wywiadu ze stylistkami podczas nagrywania programu „Trinny i Susannah ubierają Polskę” (zobacz, ilu widzów ogląda ten show).


Wydanie ukazało się w środę 11 maja br. w nakładzie 119 tys. egz. i w normalnej cenie 7,40 zł.

Numer wspiera kampania promocyjna w telewizji (FOXlife), radiu (Radio PIN, Radio ZET, ChilliZET), z wykorzystaniem outdooru (nośniki City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście) oraz w internecie (Wp.pl, mailingi bo baz własnych wydawnictwa, bazy Klubu Konesera Alma oraz użytkowników kont pocztowych portali Gazeta.pl i Ofeminin.pl). Za kreację kampanii i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu wydawnictwa.

  • Więcej informacji:
  • Elle

Dołącz do dyskusji: “Elle” z Trinny i Susannah wsparte kampanią

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oko
Boże! Co grafik zrobił z ich twarzami???
odpowiedź
User
Fashionista
No! Wreszcie są dobrze ubrane - pewnie je stylizował ktoś z Elle... A twarze, zgodnie z trendami w polskiej prasie oraz umiejętnościami grafików mają wyczyszczone gumką ze wszelkich ludzkich rysów. Na płasko, żeby więcej egzemplarzy pisma mieściło się na ladzie:)
odpowiedź