SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

EM Lab ocenia wartość polskiego rynku "marketingu doświadczeń" na ok. 1,1 mld zł

Wartość polskiego rynku marketingu doświadczeń (ang. experiental marketing) może wynosić ok. 1,1 mld zł, wynika z ocen spółki EM Lab notowanej na NewConnect.

"Szacujemy nasz segment rynku na nieco powyżej 1 miliard złotych wobec 7-8 mld zł wartości całego rynku reklamowego w Polsce" - powiedział dziennikarzom prezes EM Lab Julian Kozankiewicz we wtorek.

Według badania zleconego przez EM Lab wartość rynku usług PR w Polsce wyniosła w zeszłym roku 350 mln zł, a całego rynku usług reklamowych 6 567,05 mln zł. Według M&M Polska w 2007 r. rynek marketingu doświadczeń rósł w tempie 20% r/r, wobec 10-proc. wzrostu rynku reklamy. W tym samym czasie rynek reklamy internetowej rósł w tempie prawie 40% r/r. Według Kozankiewicza tempo wzrostu rynku marketingu doświadczeń powinno się utrzymać.

"EM Lab powinno rosnąć w tempie naszego sektora rynku" - powiedział Kozankiewicz.

Marketing doświadczeń obejmuje działania marketingowe obejmujące bezpośredni kontakt z konsumentem w tym m.in. organizację eventów reklamowych, czy reklamę ambientową.

EM Lab prognozuje, że w 2008 r. osiągnie przychody w wysokości 20,5 mln zł. W tym czasie zysk brutto ma wynieść 2,05 mln zł.

Dołącz do dyskusji: EM Lab ocenia wartość polskiego rynku "marketingu doświadczeń" na ok. 1,1 mld zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl