Emirates planuje przegląd globalnego budżetu reklamowego
Linie lotnicze Emirates planuje przegląd swoich globalnychzobowiązań reklamowych.
Pomimo, że uruchomienie przetargu na warty 160 milionów funtówbudżet planowane jest nie wcześniej niż na lipiec, to mający swojąsiedzibę w Dubaju przewoźnik już skontaktował sięz wieloma sieciami reklamowymi zapraszając je do złożeniaofert.
Obecnie linie korzystają w omawianym zakresie z usług różnychagencji w różnych częściach świata (np. Leagas Delaney w Wlk.Bryt.). Nieoficjalnie wiadomo, że będąca głównym sponsoremangielskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn firma, chce terazprzekazać swój budżet w ręce jednej reklamowej sieci.
Podobnie postąpiła ona w ubiegłym roku w przypadku swojegoglobalnego budżetu medialnego, przekazując go w całości sieciPublicis Groupe Media.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamoweEmirates na ponad 80 rynkach całego świata.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Emirates planuje przegląd globalnego budżetu reklamowego