Empik Premium za darmo na 60 dni, Empik organizuje e-spotkania autorskie
Empik ze względu na epidemię koronawirusa pozwala aktywować za darmo na 60 dni usługę Empik Premium. Ponadto zapowiada spotkania autorskie z twórcami w internecie.
Dostęp do Empik Premium za darmo na 60 dni można aktywować na stronie empik.com/czas-w-domu. Empik podkreśla, że pakiet obejmuje m.in. bezpłatną dostawę zakupów w sklepie internetowym Empik.com.
- Zamówienia realizowane są z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa - z preferowaną płatnością online oraz w różnych opcjach dostawy - w tym kurierem i bezkontaktowo do paczkomatów - zapewnia firma.
Empik Premium od pół roku
Empik Premium został wprowadzony w sierpniu ub.r. Obejmuje przede wszystkim stałą, 15-procentową zniżkę na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku oraz 20 proc. zniżki na produkty z etykietą Premium – zarówno z oferty dostępnej stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym
Ponadto uczestnicy programu otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Darmowa dostawa jest realizowana do punktów odbioru i kurierem, a w przypadku zamówienia powyżej 40 zł, zakupy można odebrać bezpłatnie w Paczkomatach, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach Orlen lub pod wskazanym przez klienta adresem.
Empik Premium obejmuje także specjalne oferty kulturalne (m.in. bilety w przedsprzedaży na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going) oraz 20 proc. zniżki na bilety do kin Helios i pełną ofertę Empik Foto (plus 50 odbitek zdjęć premium za 1 grosz).
Standardowo Empik Premium kosztuje miesięcznie 6,67 zł przy zakupie na 12 miesięcy, 8,33 zł przy zakupie na 6 miesięcy, a 9,99 zł przy zakupie na miesiąc.
Empik organizuje e-spotkania autorskie
W związku z epidemią koronawirusa od soboty zamknięte są stacjonarne salony Empik w galeriach handlowych, tak samo jak zdecydowana większość sklepów niespożywczych, lokale gastronomiczne, bary i kasyna. W związku z tym nie działa opcja kupowania na Empik.com produktów z odbiorem w salonach Empik.
Firma zapewnia natomiast, że jej sklep internetowy działa bez problemów. - Istnieje możliwość zamówienia produktów poprzez stronę internetową i aplikację mobilną. Paczki są wysyłane wieloma kanałami, m.in. kurierem do domu oraz do paczkomatu, przy zastosowaniu szeregu procedur sanitarnych i środków bezpieczeństwa - podkreśla.
Empik zamiast stacjonarnych spotkań z twórcami w jego salonach zamierza organizować takie spotkania na swoich fanpage’u facebookowym. Od 24 do 26 marca o godz. 18:00 odbędą się ta wideoczaty z Katarzyną Puzyńską, Janiną Bąk i Anną Ficner-Ogonowską, które przedstawią swoje nowe książki i odpowiedzą na pytania zadawane przez internautów. Empik zapowiada, że to początek serii tego typu wydarzeń
Ponadto firma dla dzieci pozostających w domu oferuje cykl warsztatów internetowych pod hasłem „W domu jest fajnie, i kropka!”. Będą one prowadzone przez młodych naukowców ze Stowarzyszenia Rzecznicy Nauki na stronie Przecinekikropka.pl oraz fanpage’u Przecinek i Kropka.
W 2018 roku grupa kapitałowa Empik osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 17,9 proc. do 1,79 mld zł i 58,66 mln zł zysku netto. Najmocniej (+30,1 proc.) urósł pion e-commerce. Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 1,13 mld zł, co wobec 1,08 mld zł rok wcześniej (+4,6 proc.rdr.). Segment ten tworzą przede wszystkim salony Empik i księgarnie Mole Mole.
Dołącz do dyskusji: Empik Premium za darmo na 60 dni, Empik organizuje e-spotkania autorskie