SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Epuls wzmacnia skład

Firma Pixelate Ventures - właściciel młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls - powiększa zespół pracowników.

W listopadzie do zespołu Epuls.pl dołączyły trzy nowe osoby: Anna Pińkowska, Wojciech Bącal i Jacek Lament.

Wojciech Bącal objął stanowisko Dyrektora Marketingu w Pixelate Ventures i będzie odpowiedzialny za budowę strategii marketingowej i sprzedażowej serwisu Epuls.pl oraz negocjacje handlowe z partnerami. Wojciech Bącal swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w spółkach należących do grupy CR Media: Adnet S.A. i Sabela Media Polska. Do firmy Pixelate Ventures przeszedł bezpośrednio z sieci reklamowej IDMnet, gdzie był Dyrektorem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Jacek Lament, który poprzednio pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Portali Internetowych w BRE Bank S.A., został Dyrektorem Sprzedaży. Będzie odpowiadał za budowę strategii sprzedaży i jej realizację, relacje z partnerami i programy afiliacyjne. Z kolei głównym zadaniem Anny Pińkowskiej, która pracowała wcześniej w mBanku  - odpowiadała między innymi za współpracę izzyBanku z serwisem Epuls.pl -, będzie wzbogacanie zawartości serwisu o nowe treści, a także opieka nad kwestiami związanymi z usability Epuls.pl.

 „Epuls to największy polski serwis społecznościowy dla młodzieży i jeden z największych serwisów społecznościowych w Polsce. W Epulsie zarejestrowanych jest ponad milion trzysta tysięcy użytkowników. Stałą obsługą serwisu zajmuje się w tej chwili dwanaście osób. – mówi Grzegorz Gorczyca, założyciel i Prezes Pixelate Ventures – Wzmocnienia w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi podkreślają nową politykę sprzedażową Epulsa. Doświadczenia zawodowe oraz kontakty biznesowe Wojtka Bącala i Jacka Lamenta powinny stanowić prawdziwe wzmocnienie dla naszej firmy.”

Epuls.pl to największa platforma społecznościowa w Polsce skierowana do młodych użytkowników Internetu. Serwis odwiedza ponad 160 000 osób dziennie. Każdego dnia zakładanych jest także ponad 3 000 kont. Badanie Megapanel PBI/Gemius z lipca 2006 wskazuje, że Epuls.pl jest niekwestionowanym liderem wśród polskich społeczności internetowych pod względem czasu korzystania z serwisu – średnio użytkownik Epulsu spędza w nim ponad 6,5 godziny miesięcznie. Portal może także pochwalić się siódmym wynikiem w Polsce w kategorii generowanych odsłon – liczba ta sięga blisko pół miliarda.

„Potencjał reklamowy Epulsu jest ogromny. I nie chodzi tu tylko o liczbę użytkowników i zasięg witryny, ale przede wszystkim o możliwości, jakie daje reklamodawcom. Wystarczy powiedzieć, że użytkownicy wysyłają miedzy sobą ok. 20 milionów wiadomości miesięcznie. Epuls świetnie nadaje się do prowadzenia akcji lojalnościowych, marketingu szeptanego i akcji viralowych. Mechanizmy targetowania są bardzo wysoko rozwinięte w porównaniu z innymi tego typu serwisami i dają duże możliwości personalizacji przekazu reklamowego. – mówi Wojciech Bącal, Dyrektor Marketingu spółki. - 45 procent użytkowników Epulsu to młodzież w wieku 15-18 lat. Na całym świecie jest to grupa niezwykle ceniona przez marketerów. Ostatnie miesiące pokazują, że u nas reklamodawcy także podążają za tym trendem.”

Dołącz do dyskusji: Epuls wzmacnia skład

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl