EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play
Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni agencje EssenceMediacom (GroupM), która pracuje dla marki nieprzerwanie od 2010 roku.
Play zaprosił do przetargu na planowanie i zakup mediów kilka agencji, jednak ich liczby i nazw nie podaje.
Wiadomo jedynie, że budżetu klienta broni EssenceMediacom (GroupM).
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi mediowej, bez social mediów.
EssenceMediacom (wcześniej Mediacom) obsługuje mediowo markę Play nieprzerwanie od 2010 roku. Ostatni raz agencja ta broniła budżetu telekomu na przełomie 2019 i 2020 roku.
Marka aktualnie prowadzi kampanię świąteczną, w której występują Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik. Marka latem tego roku rozstrzygnęła przetarg reklamowy, wybierając do współpracy agencję Plej w miejsce Grandesów.
Dołącz do dyskusji: EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play