Publicis przygotuje kampanię globalnie wprowadzającą na rynek Essentiale Vital
Sanofi wprowadza nowy wariant leku na dolegliwości wątroby w formie pasty doustnej - Essentiale Vital. Polska jest pierwszym krajem, w którym sprzedawany będzie preparat. Kampanię reklamową leku przygotowała agencja Publicis.
Essentiale Forte jest lekiem bez recepty, w Polsce dostępnym do tej pory w wariantach Essentiale Forte i Essentiale Max w kapsułce. Na rynek wchodzi właśnie nowa wersja preparatu - Essentiale Vital, w saszetce zawierającej złotą pastę.
Od maja ruszyła kampania reklamowa produktu. 15-sekundowy spot emitowany jest w stacjach Polsat, TVN i TVP oraz wybranych serwisach VOD. Promocję wspierają materiały w aptekach.
Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Joanna Bednarkiewicz (creative group head) i Agnieszka Dudzic (copywriter), Diana Świątek (account supervisor), Justyna Pyzik (senior strategic planner), Cezary Szostek (producent). Stronę klienta reprezentowali: Aleksandra Czarnowska (category manager) i Zuzanna Królikowska (brand manager essentiale).
Produkcją spotów telewizyjnych zajęło się studio produkcyjne Ilmatic, zaś postprodukcją FilmGarden. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Publicis przygotuje kampanię globalnie wprowadzającą na rynek Essentiale Vital