Wydawnictwo AVT zmieniło szatę graficzną miesięcznika „Estrada i Studio”
Miesięcznik „Estrada i Studio” (AVT Korporacja) ukazał się z nową szatą graficzną i logotypem.
Magazyn jest przeznaczony dla realizatorów dźwięku i dla profesjonalnych muzyków. Ukazuje się od 1996 roku, a ostatnią zmianę szaty graficznej przeszedł w 2009 roku.
- Nowa szata została stworzona pod kątem oczekiwań współczesnych czytelników. Jesteśmy miesięcznikiem dla muzyków i realizatorów dźwięku, w związku z tym należało zastosować rozwiązania graficzne, które oddałyby charakter magazynu, a jednocześnie zaprezentowały jego nowy wizerunek. Inspirację stanowiły m.in. interfejsy graficzne współczesnych narzędzi programowych do produkcji muzycznej - mówi Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Estrady i Studia”.
Nowa szata graficzna została opracowana przez projektantów z wydawnictwa AVT Korporacja. Zmieniono czcionkę, lepiej wyeksponowano infografiki, zdjęcia oraz najważniejsze w tekstach technologiczne sformułowania. Cena bez zmian wynosi 16,50 zł.
- Zdecydowaną większość naszych czytelników stanowią osoby w wieku 25-35 lat, dobrze wykształcone, o uformowanej wrażliwości i perfekcyjnej umiejętności poruszania się w świecie współczesnej technologii. Zmiana logotypu oraz grafiki była więc prawdziwym wyzwaniem. Mam nadzieję, że mu sprostaliśmy - komentuje Wróblewski.
AVT Korporacja ma w swoim portfolio blisko 40 magazynów z rozmaitych dziedzin, m.in. z dziedziny budownictwa i wnętrz (m.in. „Budujemy Dom”, „Wnętrza”, „Dom Polski”), muzyki („Estrada i Studio”, „Basista”, „Gitarzysta”, „Audio”), elektroniki („Elektronik”, „Elektronika Praktyczna”) czy rodzinnej (m.in. „Wegetariańska Uczta”, „Druty dla Początkujących”, „Lecz się Dietą” czy „Święty Spokój”). Do firmy należy też 41 serwisów internetowych.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo AVT zmieniło szatę graficzną miesięcznika „Estrada i Studio”