F1 Racing w telewizji
Wydawnictwo Marka: publikacje Sp. z o.o. rozpoczęła działania reklamowe promujące miesięcznik F1 Racing
Kampania reklamowa skoncentrowana jest na telewizji - stacjach TV4 oraz Polsat Sport.
Wykorzystuje 10-sekundowy film reklamowy, przygotowany przez agencję Doug Faber Family w Warszawie. Media plan dla TV4 został przygotowany przez dom sprzedaży PM, zaś dla Polsat Sportu przez Ad-Venture-Team.
Celem kampanii jest dotarcie do osób zainteresowanych Formułą 1, sportami motorowymi oraz ogólnie sportem na świecie i osiągnięcie wzrostu świadomości magazynu "F1 Racing" wśród widowni tych stacji.
Kampania reklamowa magazynu "F1 Racing" w TV4 oraz Polsat Sport planowana jest na 6 do 7 miesięcy: od kwietnia do października.
Zasięg kampanii zostanie rozszerzony poprzez dodatkowe emisje filmu w stacji Polsat Sport, w blokach reklamowych wokół programów tematycznie związanych z Formułą 1, sportami motorowymi lub sportem na świecie - czyli w sąsiedztwie programów, jakie potencjalni Czytelnicy "F1 Racing" najczęściej oglądają.
"F1 Racing" - to największy na świecie magazyn Formuły 1, o globalnej sprzedaży blisko 1 miliona egzemplarzy, czytany przez niemal 3 miliony ludzi na pięciu kontynentach.
Dołącz do dyskusji: F1 Racing w telewizji