SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Farmy Kreatywnosci Euro RSCG New Europe

W dniach 3 - 4 października, w Goniądzu koło Białegostoku, odbyła się pierwsza edycja Farmy Kreatywności przygotowana dla pracowników działów obsługi klienta i kreacji agencji reklamowej Euro RSCG New Europe. Gościem specjalnym tej edycji był prof. Rolf Jensen, znakomity europejski futurolog i autor bestsellera "Dream Society".

Farma Kreatywności to pomysł na stworzenie niekonwencjalnego forum na swobodną wymianę idei, poglądów i inspirację do myślenia w kategoriach Creative Business Ideas (Kreatywne Idee w Biznesie). Creative Business Ideas jest narzędziem sieci Euro RSCG, które pozwala na łamanie schematów w podchodzeniu do komunikacji i prowadzenia biznesu.

Oprócz prof. Rolfa Jensena, do udziału w Farmie Kreatywności zaproszono: profesora Andrzeja Rycharda, znanego socjologia i pracownika PAN (wykład: "Polacy - konsumenci czy obywatele?"); dr Annę Murdoch ze Szkoły Głównej Handlowej ("Wpływ globalizacji na style życia"); Michała Kociankowskiego z IQS & Quant Group ("Kreatywne słuchanie"), a także osoby wykorzystujące w swojej działalności niekonwencjonalne kanały komunikacji: DJ'a i autorów lifestylowego magazynu młodzieżowego. Jednym z prelegentów był także Marek Staniszewski, dyrektor strategiczny Euro RSCG New Europe ("CBI na podstawie książki "Leap" Boba Schmetterera, CEO Euro RSCG Worldwide"; "Buzz Marketing - intrygujące narzędzie").

- Farma Kreatywności była wspaniałą intelektualną przygodą i podróżą. Intrygująca tematyka, fantastyczni prelegenci i pracownicy naszej agencji, to wszystko stanowiło kreatywną mieszankę wybuchową - powiedział John Domas, dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG New Europe.

Program Farmy Kreatywności nie sprowadzał się jedynie do aktywności pobudzających najgłębsze rejony intelektualne. Dla zachowania równowagi prowadzone były także zajęcia Hatha Jogi, prowadzone przez doświadczoną instruktorkę - Magdę Bulik.

Dołącz do dyskusji: Farmy Kreatywnosci Euro RSCG New Europe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl