Przychody Feeders Agency wzrosły o 78 proc., zysk do 434 tys. zł
Agencja reklamowa Feeders Agency w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 78,1 proc. do 5,36 mln zł oraz zysku netto z 358,7 do 434,5 tys. zł.
Na zeszłoroczne wpływy Feeders Agency złożyło się 4,38 mln zł z kraju i 973,6 tys. zł z zagranicy.
Agencja blisko specjalizuje się w marketingu internetowym, m.in. w komunikacji w social media i branded content. Działa od jesieni 2018 roku, współpracuje z 2012 Agency.
W ub.r. Feeders Agency realizowała kampanie m.in. marek Olej Kujawski, Kotlin (z udziałem Piotra Cyrwusa), Alpro (z Agnieszką Radwańską), oraz Łowicz (z Mirosławem Zbrojewiczem).
W efekcie przetargów pozyskała obsługę Volkswagena, Cinema City i Bosch Home oraz przedłużyła umowę na obsługę banku BNP Paribas Polska. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bank-bnp-paribas-przedluza-wspolprace-z-feeders-agency Jesienią agencja zyskała nową identyfikację wizualną.
Koszty 86 proc. w górę
Wydatki operacyjne Feeders Agency zwiększyły się rok do roku z 2,61 do 4,86 mln zł, czyli o 86,4 proc. Wartość sprzedanych towarów i materiałów poszły w górę z 1,29 do 2,24 mln zł, a koszty usług obcych - z 777,3 tys. zł do 1,82 mln zł.
Nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 426,4 do 560,1 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - z 79,6 do 97,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 35,1 do 112,8 tys. zł.
W górę poszły też wyniki zyskowności agencji. Zysk sprzedażowy zwiększył się z 397,5 do 493,2 tys. zł, zysk operacyjny - z 397,5 do 487,5 tys. zł, zysk brutto - z 396,7 do 484,4 tys. zł, a zysk netto - z 358,7 do 434,5 tys. zł.
Po 26 proc. udziałów Feeders Agency mają Przemysław Bogdanowicz i Maciej Marasek, a po 24 proc. - Jakub Szczybelski i Jakub Sagan.
Na początku czerwca wspólnicy zdecydowali, że zysk netto firmy z ub.r. zostanie przekazany na jej fundusz zapasowy.
Dołącz do dyskusji: Przychody Feeders Agency wzrosły o 78 proc., zysk do 434 tys. zł