Fetowanie po grecku reklamuje Hochland Piato (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serka Hochland Piato (Hochland Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Grasp Group i ZenithOptimedia Group.
Kampania serka Hochland Piato podkreśla, że jest on produkowany na bazie sera solankowego, ma intensywny, prawdziwie śródziemnomorski smak oraz nadaje się zarówno do smarowania kanapek, jak również do dipów czy kremów. Produkt jest dostępny w trzech wariantach smakowych: oryginalnym, z papryczką chili i bazylią oraz zczosnkiem i bazylią.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i stacje tematyczne - połowa emisji spotu nastąpi w pasmach największej oglądalności) oraz sklepy (ekspozytory, listwy, wobblery, cenówki). Działania są zaplanowane na dwa miesiące.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Fetowanie po grecku reklamuje Hochland Piato (wideo)