Figury przestrzenne w reklamie
RR Donnelley wprowadza nowe narzędzie w reklamie prasowej pozwalające na prezentację reklam w formie bryły geometrycznej
Firma rozpoczęła akcję reklamową wprowadzającą na rynek reklamy prasowej nowy produkt - 3D Ad, trójwymiarowa reklama (three- dimensional advertisement).
nnowacyjność tego rozwiązania polega na umieszczaniu w czasopismach figur przestrzennych, które w połączeniu z kreacją dają nowe możliwości skupiania uwagi konsumentów na produkcie. Prace nad tym projektem trwały kilka miesięcy. W tym czasie poza pracą koncepcyjną i testami technologicznymi firma opatentowała rozwiązanie - produkt ten jest dostępny tylko w RR Donnelley - czytamy w informacji nadawcy.
Kampania prowadzona jest w prasie branżowej. Pierwsza reklama ukaże się w dodatku do Media i Marketing "Raport 2004/2005 Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", kolejne emisje przewidziane są w Pressie i Briefie. Kampania zostanie wsparta działaniami w zakresie direct marketing.
Dołącz do dyskusji: Figury przestrzenne w reklamie