Finamo reklamuje się w telewizji i internecie
Finamo, firma zajmująca się doradztwem finansowym, rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Akcja o charakterze wizerunkowym obejmuje billboardy sponsorskie emitowane przy telewizyjnych programach informacyjno-publicystycznych i bannery zamieszczane w serwisach internetowych.
Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa Finamo obejmuje billboardy sponsorskie emitowane przy programach informacyjno-publicystycznych w TVN24 ("Szkło kontaktowe", "Kropka nad i", "24 godziny", "Bilans dnia", "Bilans tygodnia", "Firma", "Fakty, Ludzie, Pieniądze", "Kalejdoskop", "Serwis informacyjny", "Pogoda", "Skrót informacji"), Polsat News ("Biznes informacje", "Bumerang", "Debata", "Magazyn sportowy", "Narożnik Newsweeka", "Newscafe", "Ostatnia instancja", "Pogoda", "Przegląd prasy", "Serwis informacyjny", "Temat dnia", "To był dzień", "To jest dzień", "Wydarzenia"), TVP Info ("Biznes"), a także przed serialem "Czas honoru" w TVP2.
Z kolei w internecie kampania prowadzona jest w portalach (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl i gazeta.pl), serwisach finansowych (m.in. Bankier.pl i Money.pl), witrynach o tematyce mieszkaniowej (m.in. szybko.pl, dominporta.pl, gratka.pl) oraz innych stronach branżowych, m.in. skierowanych do przedstawicieli wolnych zawodów.
Celem akcji zaplanowanej w poszczególnych mediach do końca października lub roku jest promocja wizerunku firmy Finamo działającej w sektorze doradztwa finansowego.
Dołącz do dyskusji: Finamo reklamuje się w telewizji i internecie