Finansowa prowokacja
30 stycznia ruszyła nowa kampania promująca ofertę kredytów hipotecznych emFinanse.
Bohaterem kampanii jest nagi Adam wyciągający rękę po klucze do mieszkania. Inspiracją dla akcji stał się słynny fresk autorstwa Michała Anioła Buonarottiego zdobiący kopułę Kaplicy Sykstyńskiej, ilustrujący Księgę Rodzaju „Stworzenie Adama”.
- Wizerunek nagiego mężczyzny budzi pewne kontrowersje, jednak reklama ma przyciągać uwagę i już po pierwszych reakcjach widzimy, że ten cel został osiągnięty – mówi Joanna Berlińska, Menedżer ds. Marketingu, emFinanse. - W ciągu dwóch dni od wysłania mailingu otrzymaliśmy wiele e-maili od klientów z opiniami na temat promocji. Skuteczność kampanii przejawia się w liczbie wniosków kredytowych składanych m. in. przez internet, która wzrosła kilkakrotnie.
Akcja, realizowana pod hasłem „Sięgnij po kredyt”, ma na celu dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o głównych zaletach oferty: niskim oprocentowaniu i dużym wyborze kredytów. To także pierwszy projekt, w którym firma eksponuje bezpłatną opiekę osobistego Doradcy Kredytowego, jaką otrzymuje każdy klient.
W kreacji wykorzystano fragment dzieła obrazujący Adama kierującego rękę w stronę Stwórcy. W przekazie promocyjnym do Adama wyciągnięta jest ręka z kluczami do mieszkania. – Taki przekaz podkreśla, że kredyt jest dostępny, wystarczy po niego sięgnąć, najlepiej udając się do naszego Doradcy – dodaje Joanna Berlińska.
Kampanię zainicjowano mailingiem reklamowym do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników. W dalszej kolejności planowane są działania promocyjne w portalach o tematyce biznesowej i finansowej. Wsparciem kampanii będzie folia one-way-vision na szybach Oddziałów Hipotecznych emFinanse. Jednocześnie realizowane są także działania Public Relations, kształtujące wizerunek firmy jako profesjonalnego doradcy kredytowego.
Kreację zaprojektowała agencja Evangelist, odpowiedzialna za działania internetowe emFinanse.
Dołącz do dyskusji: Finansowa prowokacja