"Focus" z czterema apokaliptycznymi wersjami okładki
Styczniowy numer miesięcznika "Focus" (G+J Polska), który ukaże się we wtorek 27 grudnia br., pojawi się z czterema wersjami okładki. Każda przedstawia koniec świata w jednym z czterech polskich miast: Gdańsku, Katowicach, Krakowie lub Warszawie. Numerowi towarzyszy wsparcie promocyjne.
Tematem styczniowego numeru miesięcznika "Focus" są apokaliptyczne wizje roku 2012, nazywanego rokiem końców świata. Przy zakupie magazynu będzie można wybrać egzemplarz w jednej z czterech wersji okładkowych. Autorem ilustracji do okładek jest grafik i ilustrator Igor Morski.
Wraz z wejściem nowego wydania do sprzedaży ruszy konkurs sms-owy "Bitwa na okładki", w którym czytelnicy wybiorą tę, która spodoba im się najbardziej.
Kampania towarzysząca wydaniu, które ukaże się w normalnej cenie 7,99 zł, obejmie telewizję (Discovery Channel), prasę ("Forbes", "Auto Świat", "National Geographic Polska", "Claudia", "Gala", "Focus Historia", "Sekrety Nauki", "Coaching") i internet (focus.pl, kobieta.pl, profil miesięcznika na Facebooku).
Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: "Focus" z czterema apokaliptycznymi wersjami okładki