SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Follow the Instinct'

Od 18 września w mediach pojawi się modowe zoo, za sprawą nowej kampanii marki House pod hasłem 'Follow the Instinct'.

Twórcą koncepcji kreatywnej całości kampanii jest agencja reklamowa G7, a za jej medialne powodzenie odpowiada dom mediowy Mediacom.

        

W warstwie wizualnej litemotivem kampanii są pierwotne instynkty, które dyktują nam intuicyjnie najlepszy sposób ubierania się – styl miejskiego zwierzęcia.
Jego nowa, jesienno zimowa skóra rodem z House zaprezentowana zostanie głownie w 30 i 15 sekundowych spotach telewizyjnych. Zmieniające się upierzenie i umaszczenie podziwiać będzie można również na pięciu, tchnących różnorodnością, layoutach prasowych, na łamach magazynów modowych i lifestylowych oraz na stronach www.

        

Spoty i layouty zdecydowanie eksponują kolekcję – to ciuchy są na pierwszym planie, grając główne role w, intrygująco skonstruowanych, sytuacjach. W layoutach parsowych zobaczymy „Miłość, „Pożądanie”, „Zazdrość”, „Nienawiść” i „Radość”, przedstawione jako manifestacje instynktownych zachowań - modowy behawior „uczłowieczonych” zwierzaków. Zarówno akcji filmu jak i historiom „prasowym” towarzyszą przewrotne aforyzmy, komentujące dowcipnie całą sytuację.

       

Tłem dla dramatycznych spięć i soczystych alegorii są surowe, nowoczesne przestrzenie architektoniczne, służące za dynamiczną scenerię dla atawizmów, ciuchów, kłów i pazurów. Praca nad teledyskiem wymagała nie lada warsztatu operatorskiego i wykorzystania najnowocześniejszych technik montażowych. Autorem ścieżki muzycznej do tej produkcji był słynny szwajcarski producent i kompozytor Helge A. van Dyk, współpracujący wcześniej między innymi z Bobbym Mc Ferrinem, Lee Perrym oraz zespołami No Doubt i Yello.

Dołącz do dyskusji: 'Follow the Instinct'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl