SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FoodCare mocniej cenzuruje „grzeszne” reklamy Blacka

Na billboardach napoju energetycznego Black (FoodCare) pojawiły się większe plansze zakrywające ciała modelek. FoodCare zapewnia, że zmiany nie wynikają z nieprzychylnego przyjęcia reklam.

Plansze wskazujące na ocenzurowanie i odsyłające na stronę blackpower.pl pojawiły się na większości z billboardów napoju Black zlokalizowanych w ośmiu największych miastach. Planszami zakryto na reklamach część ciała atrakcyjnych, skąpo ubranych modelek.

>>> „Ocenzurowane” reklamy Black Energy Drink w odpowiedzi na decyzję KEM

Przedstawiciele FoodCare’u podkreślają, że billboardy również w poprzedniej wersji nie naruszały przepisów prawa. Firma deklaruje, że nie otrzymała też żadnych negatywnych opinii o reklamach. - Kampania została znakomicie odebrana przez naszych konsumentów, co obrazuje ogrom komentarzy i zainteresowanie, jakim cieszy się oficjalny fanpage marki Black na Facebooku. W różnych środowiskach oczywiście pojawiły się także mniej przychylne komentarze - opisuje Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare’u. Skąd w takim razie te zmiany?

- Zwracamy uwagę tych, którzy wcześniej nie dostrzegli bądź nie potrafili docenić kobiecego piękna eksponowanego w nowych reklamach Blacka. Jestem przekonana, że „ocenzurowana” wersja przyciągnie ich zainteresowanie - przekonuje Włodarska. - Reklamy przedstawiające piękne, zmysłowe, pewne siebie kobiety stale budzą w Polsce gorące emocje. Tymczasem kobiece piękno i zmysłowość niemalże od zawsze współistnieją w reklamie i wykorzystywane są przez wybitnych kreatorów zarówno mody, jak i reklamy - dodaje.

Bez zmian pozostaje natomiast spot telewizyjny Blacka: przed godz. 20 jest emitowany z rozmazanym obrazem ciała modelki, a dopiero po godz. 20 - w pełnej wersji. - Przygotowując dwie wersje reklamy, mieliśmy na uwadze wymogi stacji telewizyjnych - uzasadnia Paulina Włodarska.

>>> Mike Tyson gra i śpiewa dla Blacka (wideo making of)

W nowej kampanii Blacka nie występuje już Mike Tyson, twarz tego napoju, tylko same piękne modelki, które towarzyszyły mu we wcześniejszych reklamach. - Piękne, młode, pewne siebie kobiety są uosobieniem świata marki Black. Natomiast mężczyzna w tym świecie jest zdecydowany, dąży do sukcesu i realizuje swoje marzenia - opisuje Włodarska. Dodaje, że napój i jego reklamy są skierowane przede wszystkim do mężczyzn, choć po produkt sięgają też kobiety. - Marka Black adresowana jest do osób powyżej 18. roku życia, zwłaszcza młodych i dynamicznych mieszkańców dużych miast - mówi Paulina Włodarska.

Dołącz do dyskusji: FoodCare mocniej cenzuruje „grzeszne” reklamy Blacka

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bogus
Żenujące
0 0
odpowiedź
User
dziś za darmo.

black jest dla "młodych, dynamicznych" ale chyba takich w szalikach i w 15-letnich vw golfach.
0 0
odpowiedź
User
sambo
Podziękujmy "naprawiaczom świata" w rodzaju bloga Szczucie Cycem.
0 0
odpowiedź