SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FOXlife promuje serial o branży reklamowej

Kanał FOXlife rozpoczął kampanię promocyjną serialu 'Mad Men' opowiadającego o branży reklamowej. Czterotygodniowa akcja obejmuje telewizję, internet, radio, sieci kinowe i metro.

'Mad Men' to 13-odcinkowy serial opowiadający o życiu bezwzględnie ze sobą konkurujących pracowników nowojorskiej agencji reklamowej. Pierwszy odcinek produkcji wyemitowany przez FOXlife 18 września o godz. 21.00 poprzedził specjalny pokaz premierowej odsłony serialu zorganizowany tego samego dnia dla przedstawicieli środowiska reklamy, domów mediowych i działów marketingowych mediów w siedzibie agencji reklamowej San Markos.

Już 12 września rozpoczęła się akcja promująca 'Mad Men' w sieci Cinema City. W należących do niej kinach w 11 największych miastach emitowane są 30-sekundowe spoty przed rozpoczęciem seansów filmowych oraz na ekranach LCD w holach. Z kolei od 17 września 30-sekundowe reklamy produkcji obecne są na antenie 15 lokalnych stacji radiowych w całym kraju. W internecie kampania obejmuje przez dwa tygodnie portale Wirtualna Polska, Interia, Onet, Gazet, NoCoTY, O2 i Stopklatka, serwisy społecznościowe (m.in. Nasza-Klasa) oraz komunikator GaduGadu. Ważnym elementem akcji jest autopromocja na antenie FOXlife.

Kampania reklamowa 'Mad Men' obejmuje też 23 info screeny na 6 stacjach metra w Warszawie. Z kolei do media plannerów skierowany jest, organizowany wspólnie z domem mediowym At media, konkurs na hasło reklamowe FOX life, w którym można wygrać wycieczkę do Nowego Jorku - miasta, gdzie toczy się akcja serialu. Uzupełnieniem działań jest komunikacja PR adresowana do prasy telewizyjnej.

Kampania promująca 'Mad Men' jest skierowana do młodych odbiorców FOXlife, mieszkających w dużych miastach i śledzących nowości filmowe i serialowe. Akcja najsilniej obecna w każdy czwartek, czyli dzień emisji premierowych odcinków serialu, informuje nie tylko o nim, lecz także o pozostałej ofercie kanału.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Pompa, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajęły się MediaCom Warszawa oraz City Art. Media.

Dołącz do dyskusji: FOXlife promuje serial o branży reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl