Freeq w telewizji " do góry nogami"
Wystartowała kampania Freeq'a - nowej marki Grupy Żywiec S.A.
Głównym celem kampanii jest zbudowanie silnego zainteresowania nową marką poprzez wykorzystanie niekonwencjonalnego pomysłu "do góry nogami" i zachęcenie do spróbowania Freeqa.
Grupą docelową są nowocześni, miejscy, młodzi dorośli, aktywni i poszukujący nowych wrażeń.
Jak powiedziała Magdalena Tondera Brand Manager marki Freeq " Mamy nadzieję, że wyróżniający pomysł, na którym oparty jest spot reklamowy świetnie oddaje styl marki Freeq - nietypowy smak i niekonwencjonalny charakter."
Wiodącym medium kampanii jest telewizja (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN7, TVN Turbo, Polsat, TV4, Canal+, VIVA, MTV, 4Fun TV) oraz materiały POS . Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Media.
Przedstawiciele klienta odpowiedzialni za realizację kampanii to: Vincent Lavarini (Marketing Manager) i Magdalena Tondera (Brand Manager)
Strategia kampanii została przygotowana przez Grey/G2: Michał Egierski (Account Supervisor), Jacek Studziński (Strategic Planning Director).
Autorami scenariusza są Mariusz Pietrzak (Deputy Creative Supervisor) Kasia Sośnierz (Creative Supervisor) i Grzegorz Waliczek (Senior Art Director).
Dołącz do dyskusji: Freeq w telewizji " do góry nogami"