FT zachęca do reklamowania
Gazeta Financial Times uruchomiła kampanię reklamową zachęcającąfirmy, aby nie obcinały swoich reklamowych budżetów.
Kampania wystartowała w kilka dni po opublikowaniu raportuInstitute of Practitioners In Advertising (IPA) o nazwieBellwether, który pokazał, że w III kwartale b.r. brytyjskie firmyobcięły swoje budżety marketingowe na niespotykaną dotąd skalę -informuje serwis Brand Republic.
Obejmującą prasę, internet i nośniki outdoor kampanięprzygotowała agencja DDB London. Polega ona na dostarczeniuodbiorcom serii wiadomości odnoszących się do aktualnej sytuacjigospodarczej z wykorzystaniem dotychczasowego hasła reklamowegopisma 'We live in Financial Times'.
"Ta nowa inicjatywa nie mogłaby być bardziej aktualna. Wspieraona argument, że obcinanie wydatków reklamowych w czasach recesjidaje znaczącą przewagę konkurencji. Istnieje poważny dowód abyzasugerować, że firmy nadal inwestujące w reklamę w trudnychczasach wychodzą z nich silniejsze niż te, które tego nie robią" -stwierdził Frances Brindle, dyrektor ds. globalnego marketingu wFinancial times.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: FT zachęca do reklamowania