SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie "Dnia na U"

Fundacja Rak’n’Roll rozpoczęła kolejna edycję kampanii społecznej "Dnia na U", zachęcającą kobiety do badań profilaktycznych piersi. Do udziału w kampanii fundacja zaprosiła Aleksandrę Hamkało, Martę Wierzbicką, Zofię Zborowską, Larę Gessler czy Mery Spolsky.

Tegoroczna odsłona akcji "Dzień na U" to już czwarta edycja kampanii inicjowanej przez Fundację Rak’n’Roll, która zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia. Kontekstem, w którym wystartowały wszelkie działania związane z inicjatywą jest różowy październik i Europejski Dzień Zdrowia Piersi, jednak Dzień na U to nie tylko święto kobiet – Fundacja Rak’n’Roll pragnie, by każdy ustanowił jeden dzień w roku jako ten, w którym robi coś dla siebie i idzie potwierdzić zdrowie.

- Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie, który powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas. Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne: pójście do fryzjera, „na paznokcie”, masaż czy do siłowni. Dążymy do tego zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu, a brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie Dzień na U. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.

Aleksandra Hamkało w roli Warszawskiej Syrenki

Na potrzeby tegorocznej edycji "Dnia na U" powstał spot, w którym Warszawska Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało, wciela się w role sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwia tym samym Pani Wandzi i Klaudii Kroczek (pogodynce) pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi, a Lara Gessler, Iga Krefft, Zosia Ślotała, Jagna Niedzielska, Marta Wierzbicka i Zofia Zborowska, mogą dzięki temu bez zmiany planów udać się do salonu fryzjerskiego czy zrobić zakupy w sklepie rybnym, w których chwilowo biznesem zajmuje się Syrenka.

Mimo niemałego zdziwienia Mery Spolsky, Natalii Klimas, Marii Dębskiej i Meli Koteluk, które spacerując po Bulwarach Wiślanych, oczekiwały, że zobaczą Warszawską Syrenkę, ta postanowiła pomóc innym kobietom utrzymać regularność w badaniu piersi.

Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, która już po raz czwarty angażuje się w kampanię Dzień na U. PHD Media Direction jest odpowiedzialne za planowanie mediów. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Rio De Post, a dźwięk Głośno.

Muzyka, którą można usłyszeć w spocie to podkład utworu autorstwa Mery Spolsky. Za działania PR, w tym media relacje, proaktywne prowadzenie biura prasowego, pozyskanie ambasadorów do akcji oraz kompleksowe działania w ramach współprac z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono.

Dołącz do dyskusji: Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie "Dnia na U"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl