"Gazeta Prawna" liderem
Lider rynku mediów specjalistycznych w Polsce
W tegorocznej edycji Konkursu Promocyjnego "Lider Rynku" Gazeta Prawna została uznana Liderem Rynku Mediów Specjalistycznych w Polsce. Gala finałowa odbyła się w środę 28 maja w warszawskim hotelu Sheraton. To już czwarta edycja konkursu.
Konkurs "Lider Rynku" prowadzony jest w dwóch kategoriach: "Firma" i "Produkt". W pierwszej z nich ocenie porównawczej podlega działalność firmy w zgłoszonym zakresie i efekty tej działalności. W kategorii "Produkt" ocenie podlegały przede wszystkim walory jakościowe, technologiczne i użytkowe zgłaszanego produktu. Pierwszy kwartał 2003 roku jest bardzo udany dla dziennika "Gazeta Prawna", wydawanego przez Grupę Wydawniczą INFOR. Gazeta jest liderem wzrostów zarówno pod względem sprzedaży, jak i reklamy.
Wg danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy "Gazeta Prawna" osiągnęła średnią sprzedaż - 79 474 egz. (wzrost w stosunku do I kwartału 2002 roku o 12 proc.), natomiast "Dziennik Sportowy" 90 483 egz. (wzrost o 9,3 proc.). Inne dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu z I kwartałem 2002 roku. "Gazeta Prawna" jest doceniana nie tylko przez czytelników, ale i przez reklamodawców. Jak wynika z danych Expert Monitora w styczniu 2003 przychody były wyższe niż w styczniu 2002 roku o ponad 67 proc., w lutym 2003 w odniesieniu do lutego 2002 r. o ponad 89 procent, a w marcu 2003 o ponad 57 procent w stosunku do marca 2002.
Natomiast według Agory Monitoring wzrost przychodów z reklam w stosunku do I kwartału 2002 r. (przychody według oficjalnych cenników, bez insertów i ogłoszeń drobnych) wyniósł w "Gazecie Prawnej" 46%.
Dołącz do dyskusji: "Gazeta Prawna" liderem