"Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł
W kwietniu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów reklamowych. Spory wzrost "Faktu".
"Gazeta Wyborcza" zarobiła 77 783 833 zł*, czyli o 8,7 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 17 835 061 zł (100 tys. zł mniej niż rok wcześniej).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy (w okresie 18-29.04.06) na poziomie 1 893 350 zł.
Swój wynik znacząco poprawił tabloid "Fakt".
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,8 mln rok temu do 6,9 mln zł.
IV.2006 | |
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) | Koszt [zł] |
Razem: gazety | 202 813 579 zł |
GAZETA WYBORCZA | 77 783 833 zł |
RZECZPOSPOLITA | 17 835 061 zł |
FAKT | 17 393 753 zł |
SUPER EXPRESS | 7 443 981 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 6 989 260 zł |
PULS BIZNESU | 4 854 902 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 4 403 060 zł |
GAZETA PRAWNA | 4 390 162 zł |
DZIENNIK ZACHODNI | 3 964 433 zł |
DZIENNIK POLSKI | 3 814 217 zł |
IV.2005 | |
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) | Koszt [zł] |
Razem: gazety | 194 810 631 zł |
GAZETA WYBORCZA | 69 098 584 zł |
RZECZPOSPOLITA | 17 969 627 zł |
FAKT | 15 349 596 zł |
SUPER EXPRESS | 8 694 974 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 6 832 268 zł |
DZIEŃ DOBRY | 6 045 374 zł |
DZIENNIK ZACHODNI | 5 056 805 zł |
PULS BIZNESU | 4 903 052 zł |
METROPOL | 4 658 072 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 4 655 416 zł |
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł