SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł

W kwietniu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów reklamowych. Spory wzrost "Faktu".

"Gazeta Wyborcza" zarobiła 77 783 833 zł*, czyli o 8,7 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 17 835 061 zł  (100 tys. zł mniej niż rok wcześniej).

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy (w okresie 18-29.04.06) na poziomie 1 893 350 zł.

Swój wynik znacząco poprawił tabloid "Fakt".

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,8 mln rok temu do 6,9 mln zł.


IV.2006
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: gazety202 813 579 zł
GAZETA WYBORCZA77 783 833 zł
RZECZPOSPOLITA17 835 061 zł
FAKT17 393 753 zł
SUPER EXPRESS7 443 981 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI6 989 260 zł
PULS BIZNESU4 854 902 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI4 403 060 zł
GAZETA PRAWNA4 390 162 zł
DZIENNIK ZACHODNI3 964 433 zł
DZIENNIK POLSKI3 814 217 zł

 


IV.2005
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: gazety194 810 631 zł
GAZETA WYBORCZA69 098 584 zł
RZECZPOSPOLITA17 969 627 zł
FAKT15 349 596 zł
SUPER EXPRESS8 694 974 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI6 832 268 zł
DZIEŃ DOBRY6 045 374 zł
DZIENNIK ZACHODNI5 056 805 zł
PULS BIZNESU4 903 052 zł
METROPOL4 658 072 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI4 655 416 zł

 
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl