SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Gazeta Wyborcza” doradza w sprawie win

W czwartek 7 października do części nakładu "Gazety Wyborczej" (Agora) dołączony zostanie poradnik "Wino. 80 najważniejszych pytań i odpowiedzi" napisany przez znawcę i autora wielu publikacji na temat tego trunku Pierre'a Casamayora.

Cena mutacji "Gazety Wyborczej" z książką wyniesie 12,99 zł. Wydanie "z dodatkiem będzie promowane w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Warto dodać, że niedawno Agora uruchomiła internetowy serwis o winach 6win.pl, w którym można też dokonać zakupu tego trunku.

Dołącz do dyskusji: “Gazeta Wyborcza” doradza w sprawie win

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
privat
Dlaczego ta jawna reklama wyborczej jest w formie zwykłego artykułu?
odpowiedź
User
www.winamarcina.pl
Nie mam pojęcia :-)
odpowiedź